reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana michalcová

zuzana michalcová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho obyčajná, pre niekoho výnimočná. Naivná optimistka milujúca ľudí, vôňu pokosenej trávy, letný dážď, knihy a čokoládu... Zoznam autorových rubrík:  Škola, druhý domov:)Aj takto to bývaVšetky "moje" detiĽudia môjho životaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Aj vyhrážať sa treba vedieť

zuzana michalcová

Aj vyhrážať sa treba vedieť

O efektívnych vyhrážkach ktoré zaberajú nielen na deti... Tie najlepšie vyvolávajú strach po celé roky.

  • 5. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Moje prvé BLOGstretko

zuzana michalcová

Moje prvé BLOGstretko

Ako sa dá stráviť príjemný večer v spoločnosti blogera...

  • 4. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Kde bývaš? Na cintoríne...

zuzana michalcová

Kde bývaš? Na cintoríne...

Neviem, prečo sa tomu toľko ľudí čuduje, ale v našom meste to tak chodí.

  • 7. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 040x
  • 17
Mám chuť utiecť

zuzana michalcová

Mám chuť utiecť

Sedím nad angličtinou, snažím sa učiť, lebo dnes chcem ešte pár strán stihnúť. Nedá sa. Pustím si Kočku od Elanu a plačem... hej, som citlivka, ale potrebujem trošku zdvihnúť sebavedomie...

  • 2. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
O detskej fantázii a grilovaných kurčatách

zuzana michalcová

O detskej fantázii a grilovaných kurčatách

Pani učiteľkááááááááááááá!!! Našli sme kosť! Narýchlo som spomalila, aby sme sa s tými škôlkarmi, rútiacimi sa z kopca s kuracou kosťou v ruke, nezrazili. Okamžite to zahoďte!

  • 24. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
Nastala smrť udusením

zuzana michalcová

Nastala smrť udusením

Upozornenie: je pravda, že došlo k usmrteniu. Ale bola to nehoda, ktorú trpko ľutujeme dodnes.

  • 22. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 980x
  • 7
Ako som mala "taxík" zadarmo

zuzana michalcová

Ako som mala "taxík" zadarmo

Včera ráno sme sa s kamoškou ponáhľali do školy s vedomím, že budeme rady, ak sa domov dostaneme do polnoci. Podarilo sa. Dokonca ešte skôr vďaka jednému milému ujovi autobusárovi.

  • 19. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako by sa zo mňa Mary Wollstonecraftová v hrobe obrátila

zuzana michalcová

Ako by sa zo mňa Mary Wollstonecraftová v hrobe obrátila

Moja mamka vždy dúfala, že sa raz unormálnim, začnem si upratovať izbu, navarím, ožehlím. Presnejšie, že to raz začnem robiť sama od seba a dokonca so záujmom. Dočkala sa.

  • 15. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Vyberte mi povolanie:)

zuzana michalcová

Vyberte mi povolanie:)

Áno, prijímam ponuky na moje povolanie. Takže čím viac nápadov, tým budem viac dezorientovaná...

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 23
VĎAKA, ŽE SOM VÁS STRETLA

zuzana michalcová

VĎAKA, ŽE SOM VÁS STRETLA

Dostala som dobré vychovanie - nikdy nenadávaj na druhých ľudí, lebo nevieš, kedy sa ti zídu. Nenadávaj na nich, pretože nevieš, kedy sa to dozvedia. Ale najmä nie preto, že nikdy nevieš, prečo človek koná tak, ako koná.... Ale niektorí si to jednducho zaslúžia:)

  • 2. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu