reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana michalcová

zuzana michalcová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho obyčajná, pre niekoho výnimočná. Naivná optimistka milujúca ľudí, vôňu pokosenej trávy, letný dážď, knihy a čokoládu... Zoznam autorových rubrík:  Škola, druhý domov:)Aj takto to bývaVšetky "moje" detiĽudia môjho životaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Genocída, potraty a nálepky

zuzana michalcová

Genocída, potraty a nálepky

Pondelok pred rektorátom Trnavskej univerzity: „Prepáčte, ale chcela by som si ísť kúpiť knihu. Ako mám prejsť, keď tu máte rozložené svoje, s prepáčením, hlúposti?“ Obchádzam všetky tie ich rozložené fotografie a tajne dúfam, že o päť minút tam nebudú. „Slečna, nech sa páči, letáčik!“ „Ďakujem, nechcem.“ „Tak nálepočku.“ „Nech vás ani nenapadne!“

  • 29. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 177x
  • 58
Cestovanie s bezdomovkyňou

zuzana michalcová

Cestovanie s bezdomovkyňou

Poklepala mi po pleci: Slečna, ste to vy? Zdvihla som oči od skrípt, chvíľu som lovila v pamäti a potom som si spomenula: Ako sa máte? Naposledy som sa sťažovala na zimu, teraz zas na to teplo! Ešteže aspoň tu je trošku chládok.

  • 28. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 666x
  • 18
Na konci prekrásneho sveta...

zuzana michalcová

Na konci prekrásneho sveta...

Pár fotiek z prázdnin, ktoré sa nevošli do článku, lebo som si u babky zabudla foťák...

  • 24. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 235x
  • 16
Východniarske peklá

zuzana michalcová

Východniarske peklá

Posledné dni som strávila u babičky... v dedinke, o ktorej možno oprávnene hovoriť ako o konci sveta, takej, ktorá je nielen za siedmimi horami, riekami, jazerami, ale kde sa aj muchy musia vracať, ak sa chcú niekam dostať.

  • 7. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 960x
  • 47
reklama
SkryťZatvoriť reklamu