reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
zuzana michalcová

zuzana michalcová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho obyčajná, pre niekoho výnimočná. Naivná optimistka milujúca ľudí, vôňu pokosenej trávy, letný dážď, knihy a čokoládu... Zoznam autorových rubrík:  Škola, druhý domov:)Aj takto to bývaVšetky "moje" detiĽudia môjho životaSúkromnéNezaradené

reklama

Ľudia môjho života

V akých jednotkách sa meria láska

zuzana michalcová

V akých jednotkách sa meria láska

Psychológ jej poradil, že vždy, keď dostane chuť si ublížiť, má sa postaviť nahá pred zrkadlo, pozrieť na všetky jazvy, ktoré už na tele má a povedať si, aj keď cez slzy, že je krásna.

  • 12. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 973x
  • 2
Mať vysnívaného brata

zuzana michalcová

Mať vysnívaného brata

Vždy som túžila po bratovi. Staršom, veľmi peknom, takom, ktorý by ma zoznamoval so svojimi kamarátmi a bola by som jeho malá sestra. Presne takom, akom má moja Merydží.

  • 23. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 671x
  • 2
Potrebujem objať...

zuzana michalcová

Potrebujem objať...

Znova to na mňa prišlo. Tak ako toľkokrát v poslednom čase. Neudržateľná túžba mať pri sebe niekoho, kto venuje objatie. Také pravé, nefalšované a z lásky...

  • 24. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 403x
  • 6
Klobúk dolu, mamičky...

zuzana michalcová

Klobúk dolu, mamičky...

Ani nie mesiac po maturite som skončila na materskej. Bez manžela, bez rastúceho bruška alebo vidiny malinkého uzlíčka, aj bez nároku na štyritisíc-neviemkoľko koruniek. Dobrovoľné rozhodnutie podporilo podstatné meno... dovolenka.

  • 20. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 495x
  • 45
Starí rodičia vs. starí rodičia

zuzana michalcová

Starí rodičia vs. starí rodičia

Keď si predstavím, ako by mala vyzerať správna babka, vždy mi napadne taká tá rozprávková babička, ku ktorej keď prídete, vonia to tam bylinkami, starými knihami a teplom...

  • 21. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 611x
  • 10
reklama
Bonzni, niečo na tata, prosím

zuzana michalcová

Bonzni, niečo na tata, prosím

Starí rodičia sú najlepšími spojencami v boji (veľmi jemnom) proti rodičom:) A okrem toho, sú to úžasné bytosti...

  • 15. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 352x
  • 3
Naše zlatíčko:)

zuzana michalcová

Naše zlatíčko:)

väčšinou sa celá rodina teší. keď sa objaví prírastok do rodiny - najviac to radovanie postihne súrodencov... v mojom prípade to malo trochu príchuť tragikomiky. ako inak, keď sa mi to rodičia rozhodli oznámiť takmer v osemnástke?

  • 8. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 747x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu