reklama

Kde bývaš? Na cintoríne...

Neviem, prečo sa tomu toľko ľudí čuduje, ale v našom meste to tak chodí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Páči sa mi naše minimesto, kde každý každého pozná a ľudia majú zvláštnu úchylku krátiť si čas špehovaním susedov. Vykúkajú spoza záclony a vydržia tak celé hodiny. Páči sa mi, keď im to pozeranie môžem spríjemniť. ("Ty a vieš, koľko to trvalo zbaviť sa toho tela? Museli sme ho nakrájať a spáliť, inak sa nedalo.") A viem, že raz budem taká istá.

Páči sa mi, keď idem ku kamarátke na cintorín, vezmeme si knihy a učíme sa tam. Veď býva tak 20 metrov od hrobov. Zdá sa vám to čudné? Občas vybuchneme neprestávajúcim smiechom. To sa na cintorínoch nerobí. Ale ten náš je iný. Je to skoro ako môj ďalší domov, tam som sa chodievala starať o hrob Cecílie Mačkovej, pretože sa mi zdal pustý. Každý pondelok som jej doniesla cez voľnú hodinu medzi telesnou a ruštinou nejaký kvet, tam vznikli fotky na moje oznamká, tam sme s chalanmi hrávali "hekisa", v zime sa tam sánkujú miestne detiská, v lete je ten kopec dole cintorínom ideálnym miestom na byciklovanie. Nie, nie je to urážlivé tak ako nie je urážlivé, keď sa u vás deti hrajú na ihrisku. To miesto má čaro a možno je aj mŕtvym veselšie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sme raj pre milovníkov zábavy. V počte krčiem na obyvateľa predstihujeme aj Las Vegas:) Na každom rohu je nejaký bar, krčmička alebo pub. A nie len tak hocijaké. Ak máte šťastie, zažijete v priamom prenose prestrelku prevádzačov a iných živlov. Fakt ako vo filme, horšie je, keď nejaká guľka trafí aj vás.

Vsadili sme na multifunkčné budovy. Preto v kulturáku okrem občasných koncertov oveľa častejšie výhodne nakúpite na rôznych "mejd-in-čajníz" výpredajoch. Keď sa odhodláte, že by ste si aj nejaký film pozreli, stane sa, že máte smolu, lebo ste jediný.

Píšu o nás známi ľudia, kde-tu príde aj nejaký politický predstaviteľ a páči sa mu naša srdečnosť a to, ako sa držíme tradícií, ako topíme Morenu a prezentujeme ľudové umenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Prosím ťa, povedz mi, ako tam dokážeš žiť! Veď to je taký zapadákov, úplne na kraji sveta." "Možno hej, ale ak si mám vybrať miesto, kde vychovám svoje deti, tak by to bolo tu. A nielen ja. Poznám moooc veľa ľudí, čo si ponadávali na to, že žijú na kraji sveta, ale aj tak tu zakotvili, lebo to tu má čaro." 

zuzana michalcová

zuzana michalcová

Bloger 
  • Počet článkov:  49
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pre niekoho obyčajná, pre niekoho výnimočná. Naivná optimistka milujúca ľudí, vôňu pokosenej trávy, letný dážď, knihy a čokoládu... Zoznam autorových rubrík:  Škola, druhý domov:)Aj takto to bývaVšetky "moje" detiĽudia môjho životaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu